środa, 18 kwietnia 2018


DZIĘKUJĘ 💋💋💋
dobrze mam z Wami 💓








 

7 komentarzy:

  1. Ojcik, ojcik - dobrze to jest z Tobą :-D
    Sama przyjemność ubierać tak doskonałe w swej urodzie skarby kobiecości. ❤️❤️❤️❤️
    Miło też widzieć modne butki na arcyzgrabnych ninkowych nogach :))
    Grześ (z uśmiechem na buzi) :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach szkoda, że nie ma żadnych rajstopkowych skarpetek , a jest sezon przecież...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie nie ma??? Chyba ktoś mało uważnie przeglądał bloga ;)

      Usuń
  3. ale takie na bieżąco świeże, cieniutkie brązowe albo czarne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiadomo, że szykuję na bieżąco a nie wysyłam takie stare, nieodświeżone :)
      Ktoś tu chyba nie w temacie...

      Usuń
    2. Polecam Niny skarpetki - gdy je przygotuje pachną obłędnie i ostro dosłownie tygodniami (trzymane w woreczku foliowym). Sprawdziłem, doświadczyłem tego i jestem pod wielkim wrażeniem :-D

      Usuń